Sportkártya | Gyakori kérdések felhasználóknak | Sportolj okosan, bárhol, bármikor

Gyakori kérdések felhasználóknak

Mit tegyek, ha nem tudok belépni az applikációba?
Az applikáció megfelelő működéséhez szükség van a bekapcsolt Bluetooth-ra és internetkapcsolatra, tehát vagy a Wifi, vagy a mobilinternet legyen bekapcsolva. Ezt követően ha továbbra sem tudsz belépni, akkor valószínűleg túllépted a megengedett ki- és bejelentkezések számát. Ebben az esetben az ügyfélszolgálatunk tud segíteni email (info@sportkartya.hu), vagy telefon (+36 1 368 5419) formájában. A gyors problémamegoldás érdekében fontos, hogy el tudd mondani, pontosan milyen hibaüzenetet kaptál.
Hogyan tudok adatot módosítani?
Az applikációban található “Adatok módosítása” opcióra kattintva lehetőség nyílik a megváltozott adatokat felvinni. Azonban vannak védett adatok, mint például a születési dátumod, ezeket az applikáció nem engedi megváltoztatni. Ezeket minden esetben e-mailben az info@sportkartya.hu címünkre jelezd felénk.
Hogyan tudok képet cserélni?
Kép módosítására csak az ügyfélszolgálat által van lehetőség. Küldj egy emailt az info@sportkartya.hu címre és kollégáink segítenek Neked.
Ki tudom kapcsolni az értesítéseket?
Ezt a telefon operációs rendszere kezeli, azonban nem érdemes kikapcsolni az értesítéseket, hisz így olyan elfogadóhelyekről is kaphatsz értesítést, amik mellett elsétálsz és esetleg nem is tudtad, hogy meg is látogathatod. Továbbá egyéb információkat is ilyen módon küldünk neked.
Hogyan tudok csomagot módosítani?
Amennyiben csomagot szeretnél módosítani, a szerződésed alatt bármikor megteheted. Csomagváltásra az applikáción keresztül abban az esetben van lehetőséged, ha magasabb előfizetői díjjal bíró csomagot választasz. Minden más esetben a csomagváltást az ügyfélszolgálatunk segítségével tudod intézni, módosítási kérésed az info@sportkartya.hu email címen jelezd felénk. Magasabb előfizetői díjú csomagra korlátlanul, díjmentesen lehet váltani, alacsonyabb díjú csomagra váltás esetében a csomagváltás díja a két érintett csomag havidíja közti különbözet.
Az applikációban miért látom a már befizetett díjat tartozásként?
Amennyiben nem online bankkártyás módszerrel fizetted be a tartozásod, úgy a jóváírási folyamatok pár munkanapot vesznek igénybe. A jóváírás a befizetéstől számítva 1 héten belül történik meg, ezért fordulhat az elő, hogy a rendszer még nem kiegyenlített tételként tünteti fel. Ezt követően el fog tűnni a tartozás az applikációból.
Kidobott az alkalmazás, hogy tudok visszalépni?
Visszalépni a Bejelentkezés gombra kattintva tudsz. Itt meg kell adnod a kártyaszámod és a CVC kódod, amiket a regisztráció során küldtünk el neked, majd SMS-ben kapsz egy kódot, amit be kell írni az alkalmazásba és már be is léptél. Ha ezeket az adatokat nem tudod, keresd ügyfélszolgálatunkat bizalommal (+36 1 368 5419).
Mi történik, ha nem kapom meg az sms-t?
Ha nem érkezik meg az SMS, akkor az applikációban van egy gomb, amivel kérheted, hogy újra küldjük el. Amennyiben két kísérlet után sem érkezik meg, akkor a +36 1 368 5419-es telefonszámon kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.
Állandóan bekapcsolva kell, hogy legyen a bluetooth?
Nem szükséges, azonban amikor edzeni mész, akkor már az induláskor kapcsold be, és értesítést fogsz kapni a közeledben lévő elfogadóhelyekről. Továbbá az elfogadóhelyre csak bekapcsolt Bluetooth-al tudsz belépni.
Még nem ügyfélként az applikáció letöltésekor van még ingyenes próba alkalom?
Az ingyenes próba alkalmak felhasználásához ugyanúgy regisztrálni kell az applikációba, anélkül nincs lehetőség kipróbálni a szolgáltatást. Amennyiben már fizetős szolgáltatásra szerződtél velünk, nincs lehetőséged igénybe venni a szolgáltatást.
Hol találom a CVC kódot?
A CVC kódot a regisztráció során küldtük el neked emailben. Amennyiben mégsem találnád meg, a +36 1 368 5419-es telefonszámon az ügyfélszolgálatunk segít neked. Amennyiben rendelkezel plasztik kártyával, azon is megtalálod.
Hol találom az ÁSZF-et?
Az applikációban és a honlapunkon is megtalálod az ÁSZF-et, melyet érdemes elolvasni a szerződéskötés során: www.sportkartya.hu/aszf
Hogyan tudok szüneteltetni?
Ha valami okból kifolyólag egy hónapra szüneteltetni szeretnéd az előfizetésed, azt úgy teheted meg, ha írsz nekünk erről egy emailt az info@sportkartya.hu címre. Azonban az fontos, hogy visszamenőleg nem tudsz szüneteltetést kérni, csak előre jelezve és csak teljes naptári hónapra.
Hogyan tudok kártyát igényelni?
Kártyát igényelni a regisztráció során az applikációban lehet. Ha ezt mégsem tetted meg, akkor később bármikor igényelhetsz kártyát, amennyiben ezt jelzed az ügyfélszolgálatunk felé emailben vagy telefonon. A kártyának egy egyszeri gyártási díja van, ami 3000 Ft.
Ha elvesztettem a kártyát, akkor mi a teendő?
Ilyen esetben mindenképp jelezni kell az ügyfélszolgálat felé a történteket. Azonban ettől függetlenül applikációval továbbra is használható a szolgáltatás. Amennyiben újabb kártyát szeretnél igényelni, azt szintén az ügyfélszolgálaton tudod megtenni emailben vagy telefonon.
Megrepedt a kártyám, még használható?
Amennyiben az NFC chip nem sérült meg, úgy még használható a kártya. Viszont a repedésből adódó kellemetlenségekért, nem megfelelő működésért nem vállal felelősséget a Sportkártya Kft.
Ha nem használok kártyát csak applikációt, azzal is tudok menni mindenhova?
Az elfogadóhelyek döntő többsége rendelkezik már applikációs beléptető rendszerrel.
Hogyan tudok társkártyát igényelni?
Írj egy emailt erről az info@sportkartya.hu-ra. A válaszban benne lesz minden információ, azonban az fontos, hogy csak azután regisztráljon a társkártyás illető az applikációban, miután megkaptad a választ tőlünk.
Mit tegyek ha nem kívánom meghosszabbítani a szerződésem?
Ilyen esetben ezt egy email formájában jelezni kell az info@sportkartya.hu címen. Mi folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél gördülékenyebb legyen a szolgáltatás, így, ha az emailbe bele írod miért döntöttél így, azzal segíted a szolgáltatás még jobbá tételét.
A szerződés kezdetekor számított mindegyik hónapra befizettem a havidíjat, miért kapok ennek ellenére fizetési felszólítást?
Azt, hogy a hónap melyik napján regisztráltál sajnos nem tudjuk figyelembe venni, minden esetben az adott egész tárgyhónapot számlázzuk.
Befizettem az első havidíjat mégsem tudok belépni, miért van blokkolva van a szolgáltatás?
Amennyiben nem online bankkártyás fizetési módot választottál, úgy pár nap átfutási idő szükséges a jóváíráshoz. Ezt követően azonnal aktiváljuk a szolgáltatást, melyről emailben és sms-ben is tájékoztatni fogunk. A folyamat gyorsítása érdekében küld el a befizetési bizonylatot az info@sportkartya.hu email címre, kollégáink segíteni fognak.
Befizettem a tartozást még sincs aktiválva a kártya?
Amennyiben nem online bankkártyás fizetési módot választottál, úgy pár nap átfutási idő szükséges a jóváíráshoz. Ezt követően azonnal aktiváljuk a szolgáltatást, melyről emailben és sms-ben is tájékoztatni fogunk. A folyamat gyorsítása érdekében küld el a befizetési bizonylatot az info@sportkartya.hu email címre, kollégáink segíteni fognak.
Fizetési határidő után mennyivel lesz letiltva a szolgáltatás?
A fizetési határidő lejártát követően automatikusan tiltjuk a szolgáltatást. A határidő lejárta előtt küldünk emlékeztetőt a fizetési kötelezettségről, és a tiltáskor is kapsz emailt és sms-t.
Csoportos beszedési megbízással lehet-e fizetni?
Sajnos nem, azonban beállíthatod az állandó utalást a bankodnál.
Lehet-e hosszabb ideig szüneteltetni, mint 1 hónap?
Éves hűségidejű szerződés esetén 1 hónap szüneteltetési lehetőséget kínálunk. Amennyiben ennél hosszabb ideig szeretnéd szüneteltetni, abban az esetben javasoljuk az előfizetés átruházást egy olyan személyre, aki használná.
Szeretném felmondani Sportkártya szerződésem, ezt hogy tehetem meg?
Felmondási szándékodat az info@sportkartya.hu email címen tudod jelezni. Mi folyamatosan azon dolgozunk, hogy szolgáltatásunk egyre jobb legyen, ezért kérjük írd meg nekünk azt is, hogy miért döntöttél így. Felhívjuk figyelmedet, hogy szerződésedet a hűségidő alatt nem tudod felmondani, viszont átruházhatod valakire, aki szívesen használná a szolgáltatást.
Ingyenes csomagot rendeltem és szerződést szeretnék kötni, mi a teendő?
Az applikáción keresztül ezt könnyedén megteheted, ráadásul nincs adminisztrációs díj, se rejtett költségek. Amennyiben segítségre lenne szükséged a szerződés megkötéséhez, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre.

NE MARADJ LE

Kövess minket és iratkozz hírlevelünkre, hogy mindig naprakész legyél