Gyakori kérdések felhasználóknak

Mit tegyek ha nem tudok belépni az applikációba?
Az applikáció megfelelő működéséhez szükség van a bekapcsolt Bluetooth-ra és internetkapcsolatra, tehát vagy a Wifi, vagy a mobilinternet legyen bekapcsolva. Ezt követően ha továbbra sem tudsz belépni, akkor valószínűleg túllépted a megengedett ki- és bejelentkezések számát. Ebben az esetben az ügyfélszolgálatunk tud segíteni email (info@sportkartya.hu), vagy telefon (+36 1 368 5419) formájában.
Hogyan tudok adatot módosítani?
Az applikációban található “Adatok módosítása” opcióra kattintva lehetőség nyílik a megváltozott adatokat felvinni. Azonban vannak védett adatok, mint például a születési dátumod, ezeket az applikáció nem engedi megváltoztatni.
Hogyan tudok képet cserélni?
Kép módosítására csak az ügyfélszolgálat által van lehetőség. Küldj egy emailt az info@sportkartya.hu címre és kollégáink segítenek Neked.
Ki tudom kapcsolni az értesítéseket?
Ezt a telefon operációs rendszere kezeli, azonban nem érdemes kikapcsolni az értesítéseket, hisz így olyan elfogadóhelyekről is kaphatsz értesítést, amik mellett elsétálsz és esetleg nem is tudtad, hogy meg is látogathatod. Továbbá egyéb információkat is ilyen módon küldünk neked.
Hogyan tudok csomagot módosítani?
Amennyiben csomagot szeretnél módosítani azt megteheted felfelé, de akár lefelé is. Ehhez keresd bizalommal az ügyfélszolgálatot, ők segítenek Neked. Az első módosítás ingyenes, minden további módosítás pedig 1000 forintba kerül. Azonban hűségidőt nem lehet módosítani.
Az applikációban miért látom a már befizetett díjat tartozásként?
Amennyiben nem online bankkártyás módszerrel fizetted be a tartozásod, úgy a jóváírási folyamatok pár munkanapot vesznek igénybe. Ezt követően el fog tűnni a tartozás az applikációból.
Kidobott az alkalmazás, hogy tudok visszalépni?
Visszalépni a Bejelentkezés gombra kattintva tudsz. Itt meg kell adnod a kártyaszámod és a CVC kódod, amiket a regisztráció során küldtünk el neked, majd SMS-ben kapsz egy kódot, amit be kell írni az alkalmazásba és már be is léptél.
Mi történik, ha nem kapom meg az sms-t?
Ha nem érkezik meg az SMS, akkor az applikációban van egy gomb, amivel kérheted, hogy újra küldjük el. Amennyiben két kísérlet után sem érkezik meg, akkor a +36 1 368 5419-es telefonszámon kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.
Állandóan bekapcsolva kell, hogy legyen a bluetooth?
Nem szükséges, azonban amikor edzeni mész, akkor már az induláskor kapcsold be, és értesítést fogsz kapni a közeledben lévő elfogadóhelyekről. Továbbá az elfogadóhelyre csak bekapcsolt Bluetooth-al tudsz belépni.
Még nem ügyfélként az applikáció letöltésekor van még ingyenes próba alkalom?
Az ingyenes próba alkalmak felhasználásához ugyanúgy regisztrálni kell az applikációba, anélkül nincs lehetőség kipróbálni a szolgáltatást.
Hol találom a CVC kódot?
A CVC kódot a regisztráció során küldtük el neked emailben. Amennyiben mégsem találnád meg, a +36 1 368 5419-es telefonszámon az ügyfélszolgálatunk segít neked.
Hol találom az ÁSZF-et?
Az applikációban és a honlapunkon is megtalálod az ÁSZF-et, melyet érdemes elolvasni szerződéskötés során.
Hogyan tudok szüneteltetni?
Ha valami okból kifolyólag egy hónapra szüneteltetni szeretnéd az előfizetésed, azt úgy teheted meg, ha írsz nekünk erről egy emailt az info@sportkartya.hu címre. Azonban az fontos, hogy visszamenőleg nem tudsz szüneteltetést kérni.
Hogyan tudok kártyát igényelni?
Kártyát igényelni a regisztráció során az applikációban lehet. Ha ezt mégsem tetted meg, akkor később bármikor igényelhetsz kártyát, amennyiben ezt jelzed az ügyfélszolgálatunk felé emailben vagy telefonon. A kártyának egy egyszeri gyártási díja van, ami 3000 Ft.
Ha elvesztettem a kártyát, akkor mi a teendő?
Ilyen esetben mindenképp jelezni kell az ügyfélszolgálat felé a történteket. Azonban ettől függetlenül applikációval továbbra is használható a szolgáltatás. Amennyiben újabb kártyát szeretnél igényelni, azt szintén az ügyfélszolgálaton tudod megtenni emailben vagy telefonon.
Megrepedt a kártyám, még használható?
Amennyiben az NFC chip nem sérült meg, úgy még használható a kártya. Viszont a repedésből adódó kellemetlenségekért, nem megfelelő működésért nem vállal felelősséget a Sportkártya Kft.
Ha nem használok kártyát csak applikációt, azzal is tudok menni mindenhova?
Az elfogadóhelyek döntő többsége rendelkezik már applikációs beléptető rendszerrel. Amennyiben mégis olyan helyet talál, ahova nem tud applikációval bemenni akkor sem kell megijedni, a helyszínen egy jelenléti ívet kitöltve ugyanúgy igénybe lehet venni az adott elfogadóhely szolgáltatásait.
Hogyan tudok társkártyát igényelni?
Írj egy emailt erről az info@sportkartya.hu-ra. A válaszban benne lesz minden információ, azonban az fontos, hogy csak azután regisztráljon a társkártyás illető az applikációban, miután megkaptad a választ tőlünk.
Mit tegyek ha nem kívánom meghosszabbítani a szerződésem?
Ilyen esetben ezt egy email formájában jelezni kell az info@sportkartya.hu címen. Mi folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél gördülékenyebb legyen a szolgáltatás, így, ha az emailbe bele írod miért döntöttél így, azzal segíted a szolgáltatás még jobbá tételét.
A szerződés kezdetekor számított mindegyik hónapra befizette a havidíjat, miért kap ennek ellenére fizetési felszólítást?
Azt, hogy a hónap melyik napján regisztráltál sajnos nem tudjuk figyelembe venni, minden esetben az adott egész tárgyhónapot számlázzuk.
Befizettem az első havidíjat mégsem tudok belépni mert blokkolva van a kártya?
Amennyiben nem online bankkártyás fizetési módot választottál, úgy pár nap átfutási idő szükséges míg megérkezik a pénz, ezt követően azonnal fel lesz oldva a blokkolás a kártyáról, melyről emailben és sms-ben is értesíteni fogunk.
Befizettem a tartozást még sincs aktiválva a kártya?
Amennyiben nem online bankkártyás fizetési módot választottál, úgy pár nap átfutási idő szükséges míg megérkezik a pénz, ezt követően azonnal fel lesz oldva a blokkolás a kártyáról, melyről emailben és sms-ben is értesítünk.
Fizetési határidő után mennyivel lesz letiltva a kártyám?
Ha van lejárt számlád minden esetben küldünk két felszólító emailt, mielőtt letiltanánk a kártyád. Ha ezután sem egyenlíted ki a tartozásod, abban az esetben a tiltáskor is kapsz egy emailt és sms-t.
Csoportos beszedési megbízással lehet-e fizetni?
Sajnos nem, azonban beállíthatod az állandó utalást a bankodnál.
Lehet-e hosszabb ideig szüneteltetni, mint 1 hónap?
Éves hűségidejű szerződés esetén 1 hónap szüneteltetési lehetőséget kínálunk. Amennyiben ennél hosszabb ideig szeretnéd szüneteltetni, abban az esetben javasoljuk az előfizetés átruházást egy olyan személyre, aki használná.
Szerződésem szeretném felmondani. ezt hogyan tehetem meg?
Ilyen esetben ezt egy email formájában jelezni kell az info@sportkartya.hu címen. Mi folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél jobb legyen a szolgáltatás, így, ha az emailbe bele írod miért döntöttél így, azzal segíted a szolgáltatás még jobbá tételét.
Ingyenes csomagot rendeltem és szerződést szeretnék kötni, mi a teendő?
Az applikációban ezt könnyedén megteheted mindenféle adminisztrációs, vagy egyéb díjak nélkül.

Ne maradj le

Kövess minket és iratkozz hírlevelünkre, hogy mindig naprakész legyél