Sportkártya | Contact | Sportolj okosan, bárhol, bármikor

Contact

Opening hours (Customer reception)

tuesday
8:00 - 15:00
thursday
8:00 - 15:00

Contacts

info@sportkartya.hu

+36 1 368 5419 (Customer Service Mon-Fri 08-18)

A hotline vonalunk munkaidőn kívül csak belépésekkel kapcsolatos hibaelhárításban tud segíteni.

https://facebook.com/sportkartya

Address - WE MOVED TO A NEW LOCATION

1037 Budapest, Csillaghegyi út 19-21
Tax number: 23955987-2-41
Bank account number: Raiffeisen Bank Zrt., 12010374-01554147-00100008

GYAKORI KÉRDÉSEK AZ SPK GO!-RÓL

Mennyibe kerül egy belépés SPK GO-val?
A sportlétesítmény csomagjától függően egy belépés az alábbi összeget vonja le egyenlegedből: ALFA 1.250 Ft, BÉTA 1.350 Ft, OMEGA 1.600 Ft, OMEGA+ 1.800 Ft.
Ki veheti igénybe az első ingyenes 5.000 Ft-os feltöltést?
Amennyiben még sosem volt Sportkártyád, neked is jár az ingyenes első 5.000 Ft-os feltöltés. Nem kell mást tenned, csak regisztrálj az applikációban a választott csomagra kattintva. Fontos, hogy az ingyenes próbacsomagra csak facebook vagy Google regisztrációval van lehetőség.
Meddig tudom igénybe venni az első ingyenes 5.000 Ft-os feltöltést?
A regisztrációt követő két héten belül tudod felhasználni az egyenleget.
Hogyan tudok hűségidős Sportkártyámról feltöltős SPK GO!-ra váltani?
Hűségidős Sportkártyáról SPK GO! -ra váltási igényedet kérjük jelezd e-mailben: info@sportkartya.hu
Meddig használható fel a feltöltött egyenleg?
Egyenleged 180 napig használhatod fel, de a számláló minden feltöltésnél újraindul, így könnyen megoldható, hogy ne vesszen el a feltöltött összeg.
Korábban volt havidíjas Sportkártyám, szerződhetek SPK GO!-ra?
Amennyiben nincs tartozásod, bármikor választhatod feltöltős csomagunkat. Lépj be az applikációba a regisztrált profiloddal és választ az SPK GO! csomagot. Az egyenleg feltöltése után azonnal használhatod is a szolgáltatást!
Minden elfogadóhelyen használhatom az SPK GO!-t belépésre?
A mobilos beléptetést kínáló elfogadók listáját megtalálod az applikáció keresőjében. Válaszd ki a “mobilos beléptetést” szűrőt és böngéssz a lehetőségek között! Elfogadóink nagy része már rendelkezik az ehhez szükséges eszközökkel.
Plasztik kártyával is használhatom az SPK GO! szolgáltatást?
A szolgáltatást csak az applikációval tudod igénybe venni. Az applikációba belépve egyenleged folyamatosan nyomon tudod követni és szükség esetén akár azonnal fel is töltheted.

QUESTIONS ABOUT PLANS

How can i get Sportkártya?
As a private person you can order Sportkártya in the application anytime. You can start our service within minutes if you pay your first monthy fee onliine and do not ask a plastic card. If you come with your colleagues you can get even 40 % discount, or evem up to 60 % if your company provides you as a benefit. It's enough if you sign your intentions to our customer service and we are happy to provide you a unique offer.
What services can I try at a facility?
You can find these informations in the Facilities menu, and you can ask a detailed information from the receptionist of the facility.
Can I transfer my Sportkártya?
If you don't have the opportunity to continue using your Sportkártya for an unexpected reason, you can transfer your subscription to a person, who acceptes the remaining loyalty period. But in this case, that person will have the rights, that you have now. The fee of the transfer is 3000 HUF, and if the person wants to use a plastic card, it has 3000 HUF fee.
Why do I need to pay on-site costs at some facilities?
For some hours you will need tools, what you can get from the facility, but for that, you have to pay plus costs to them. In addition, you will also have to pay extra fee at some premium facilities. We strive to make our service available as wide as possible, so we voted for a lower fix monthly fee, so you only have to pay extra fees, when you go to a really highlighted facility. That's the way you don't have to pay higher monthly fees. Further informations can be found in the Facilities menu.
I paid my monthly fee just in time, but I can't check in to the facility. What should I do?
You may be trying to enter a facility, what is available only with higher plan than what you have. In that case you can immidiately change your plan in the application to get into that facility. If there is a different problem, ask the receptionist to help you, who can access us 7/24 on our hotline.
What should I do if can't use my Sportkártya because of accident or illness?
You can pause your subscripton for 1 calendar month, if you have a yearly loyalty time contract.

More questions and answers for users »

Frequently Asked Questions for facilities »

Frequently asked questions for companies »

DO NOT MISS

Follow us and subscribe to our newsletter to keep up to date