Egészen pontosan, amikre a testednek szüksége van, hogy aztán teljes test és lélek harmóniában egyesülhessetek. Mert lássuk be, sokunk újra és újra beleesik abba a hibába, hogy konkrétan kizsákmányolja a saját testét, szervezetét. A végsőkig, sőt azon is kicsit túl hanyagoljuk és terheljük, megvárva az első, második, harmadik.. stb. vészjelzést: a különböző ortopédiai panaszokat, az immunrendszerünk legyengülését, a vállalhatatlan fáradékonyságot, ingerlékenységet. Aki magára ismert, olvasson csak tovább, hoztunk pár tippet, milyen mozgásformákkal tudjuk hatékonyan helyreállítani, ill. az ügyesebbekhez szólva: fenntartani testünk harmonikus, egészséges, fitt állapotát!

  1. JÓGA. Az Indiából világot meghódító útjára indult hindu bölcselet, tudomány és világszemlélet 21. századi, modern, nyugati irányzatai számunkra, rohanó, civilizált európai emberek számára is elérhetővé teszik az ókori gyökerekkel bíró jóga testi oldala gyakorlásának jótékony hatásait. A jógaközpontok kínálatában a legkülönbözőbb személyiségekhez, habitusokhoz, sőt célokhoz passzoló irányzatok segítenek bennünket, hogy szellemi és testi harmóniára, egészségre tegyünk szert az ászanák, azaz testtartások gyakorlása által.
    Nagy tévedés, hogy a jóga női mozgásforma. Igaz, vannak kimondottan hölgyeknek szóló irányzatai, de ez többnyire már az adott órák elnevezéséből is egyértelmű.
  1. GERINCTORNA. Különösen fontos kellő figyelmet fordítanunk a vázrendszerünk központjára. Nem véletlenül használjuk az élet bármely területén különböző rendszerek, gondolatmenetek, csapatok, projektek legfontosabb elemei kapcsán, hogy a dolog „gerincét alkotják”. Lecsupaszítva: ha a gerincünk nincs rendben, hiába a sok izom, nem tudunk (tökéletesen) működni. Irány egy gerinctorna óra, adjunk egy esélyt neki, lássuk meg, micsoda felüdülést tud okozni néhány helyes nyújtás, csavarás!
  1. MASSZÁZS. A „mozgásformának” ugyan csak erős belemagyarázással mondható, legkellemesebb tippet hagytuk utoljára. Engedjük meg magunknak, hogy néha napján csak feküdjünk egy jót, amíg szakértő kezek jól átgyúrják, megdolgozzák a stressztől görcsössé vált izmainkat! Közben próbáljunk meg nem agyalni semmin és hagyjunk nyitva egy mentális kiskaput (akár ténylegesen elképzelve a homlokunkon, vagy a fejünk búbján) a fölösleges, ártó, lehúzó, energiavámpír gondoknak gondolatoknak, ahol szépen észrevétlenül kipotyoghatnak!

Ha kedvet kaptatok valamelyikhez, természetesen a Sportkártyátokkal is kipróbálhatjátok. Kattintsatok, majd válasszátok a rekreációt a sportágak és a Jógát / Gerincjógát / Forró Jógát vagy a Masszázst a mozgástípusok közül; ill. a csoportos órákat a sportágak és a Gerinctornát a mozgásformák közül, hogy megtaláljátok a legközelebbi vagy legszimpatikusabb elfogadóhelyet!